En aquest bloc el que pretenem es que el Poble tinga coneiximent de tots aquells esdeveniments polìtics i socials que normalment estàn ofegats per tot el soroll mediatic que provoquen les grans inauguracions que es porten a terme a L'Orxa.


dissabte, 7 de setembre del 2013

CURIOSA RETIRADA DEL CAIXER

A tots ens alegra la reposició del caixer, fins a hui que he vist (i llegit) aqueta image:


Fins que no he llegit aquest comunicat, estava content que reposaren el caixer, però al llegir-lo, el meu esperit científic que sempre tendeix a analitzar les coses, m'ha portat a fer-me algunes preguntes:
1.- Com que si el caixer es del Banc de Sabadell, el que penja el cartell de la nova reapertura es l'Ajuntament de L'Orxa?
2.- Perquè el cartell que ha penjat l'Ajuntament, es l'Ajuntament el que diu "DISCULPEN LAS MOLESTIAS?

Em podeu dir maniàtic, però que voleu, a mi em sembla curiós. I la curiositat està basada en que, si el caixer es del Banc i ha segut el Banc qui ha retirat el caixer, i ara van a tornar-lo a montar, el cartell el deuria de posar el Banc, no?, com es que, qui posa el cartell es l'Ajuntament?, que voleu, em sembla curiós. 
També em sembla curiós que, si el que ha retirat el caixer es el Banc, creant així un problema als veïns i clients del Banc, com es que l'Ajuntament "DISCULPA LAS MOLESTIAS" que ens ha creat?, en qualsevol cas, qui ens ha creat les molèsties ha segut el Banc, perquè no es el Banc qui es disculpa amb els seus clients?

I la meua curiositat està motivada en que, com en aquest cas, no seria la primera vegada que es trenca (o al menys que semble trencada) una cosa per a desprès recollir els fruits/medalles de reparar-la (o al menys dir que l'he reparat). També l'ha motivada, la ràpida difusió mediàtica que ha tingut tot l'affaire, sobre tot si tenim present que un directiu del periòdic, li agraden molt les nostres festes de moros i cristians.

I finalment dir que, tot aquest succes m'ha provocat una certa indignació, perquè els senyors del Banc de Sabadell, que als clients ens treuen els centims quasi per respirar, amb tot aquest lleva-posa tant extrany que valdrà uns diners, demostren molt poca serietat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada